Torsdag

Jag som trodde att blogg appen skulle bli BÄTTRE när den uppdaterades men den är fortfarande lika dålig! 4 av 5 ggr kan jag inte ladda upp bilder... och lång tid tar det också! Tummen ner! Om 2 veckor åker vi till kalymnos. Saknar Wilma, mamma och pappa enormt mycket nu. Å Junia har ju inte träffat dem på 3 månader! Hinner vara med pappa och min syster 3 dagar innan de åker hem till sverige ( alltid något) Den 29 juli kommer våra vänner och hänger med oss i en vecka. Jelena, Tobbe, Gurra, Jonn och såklart Cecilia! Som det ser ut nu stannar jag, kim och junia till den 17 augusti. Längtar längtar lääääängtar! Visst är det värmen man längtar efter, eftersom den typ inte ens har kommit hit till Sverige, men jag saknar allt det andra mer! Alla vänner (min bästa Theo Tsappos) och bekanta, stränderna, maten, våra speciella ställen och såklart mitt rum! Nog om Grekland, det kommer jag att snacka mer om de kommande 2 veckorna. Idag har jag tvättat och handlat. Det blev en prommis med vagnen till Ellbe. Ikväll lagade min man middag. Sen åkte han iväg med Tobbe o båten och fiskade. Junia somnade för en stund sedan, jag sitter klistrad framför tvn o kollar på hells kitchen. Hej svejs hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0