nej ingen bebis!

internet har slutat fungera i lägenheten. jag skyller allt på kim. igår skulle han koppla in både de ena och de andra och det slutade med noll fungerande nät. nu har vi iaf surround ljud o lite annat som jag egentligen tycker är onödigt. men jag får låtsas så att han tycker att han är duktig.

min natt var cool-lugn. här händer det inte mycket. idag tog jag en promenad till oxbackskliniken för att träffa Lena BM för sista gången. (med en bebis i magen) det var sista gången faktiskt för att nästa koll görs på ultraljudsmottagningen i södertälje. då kollar man vikt och mängden fostervatten... och såklart att allt är OK! sedan efter den kollen bestämmer man igångsättningsdatum som brukar vara v.41 + 5. vilket betyder den 21 januari om det nu skulle hända mig.
jag vill inte till ultraljudsmottagningen och jag vill inte bli igångsatt heller, SÅ KOM UT INNAN MÅNDAG!

hos bm såg allt ut som det skulle. check, check, check. magen var spänd och hård. fattar inte varför den gillar att vara kvar när det är så trångt!
sen promenerade jag hem igen. pappa kom och hämtade mig på täppis för en stund sen, vi åkte till brunnsäng. har lite kvalitetstid såhär med mamma å pappa behövs. så slipper de ringa stup i kvarten och fråga.

när kim slutar jobbet ska vi åka och handla, resten av kvällen tänker jag tillbringa i soffan. sveriges mästerkock började ju igår och det är mitt favvoprogram!

byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0