mitt år!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
maaaaassor! vet inte ens vart jag ska börja, men det viktigaste och STÖRSTA var ju att jag blev gravid och fick en ring på fingret.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inget nyårslöfte.

3. Blev någon av dina vänner/bekanta föräldrar i år?
jag blev gammelmoster åt världens bästa Zakie den 6 juli.

4. Dog någon som stod dig nära?
nej.

5. Vilka länder besökte du?

feb - 2 v i thailand, maj - 1 vecka i halkidiki grekland, juni - 1 v på kalymnos grekland, juli - 5 v på kalymnos. fick jag med allt nu?

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
bebisen som ligger i min mage vill jag ha!

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
5/6 vår förlovningsdag!

8. De bästa nya människorna?
åå många! har fått lära känna så många fina människor det här året, och det kan jag tacka Kim för.

9. Största misstaget?
litade på fel människor kanske...!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
den ökända bucketvagnen på fullmoonpartyt i thai som körde över min tå! (hahha) nej..jag har varit problemfri detta år...puuuh!

11. Bästa köpet?
alla resor! har haft så kul!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
nöjen, resor och goda middagar! (förrutom saker till bebisen)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jag + kim = bebbe i januari

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
sånger... hmm..svårt. one republic - secrets är stark.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
jag önskar att vi hade sålt våra lägenheter och hittat drömhuset... det får bli detta års mission!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
oroat mig och tänkt mycket på vad andra tycker och känner. 

18. Hur tillbringade du julen?
själva julafton tillbringades i nykvarn med familjen. annars var denna jul lugn eftersom jag hade så ont pga förvärkar och sammandragningar. 

19. Blev du kär i år?
JA!

20. Favoritprogram på TV?
TV. nörd som jag är så kollar jag på nästan allt. men jag satt bänkad till varje nytt avsnitt av 2½ men och idol.

21. Bästa boken du läste i år?
Andreas Carlsson - Live To Win

22. Något du önskade dig och fick?
kärleken

23. Något du önskade dig men inte fick?
massa prylar ;)

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

jag var i halkidiki med kim. cecilia var med och vi hade en helt underbar dag. utflykt, middag och överraskingar. kunde inte ha önskat mig mer!

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
att krisen i europa inte skulle slå så hårt mot detaljhandeln i svreige som den gjorde...

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

eftersom kroppen var lite större än vanligt de sista halvåret av 2011 blev det mycket leggins och linnen. bekvämt helt enkelt.  men jag är absolut en klänningstjej!

27. Vad fick dig att må bra?
min familj, vänner och Kim!

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
alla med långt hår ;)))) hahahha...

29. Vem saknade du?
cecilia saknar jag varje dag. men jag har haft turen och kunnat åkt och hälsa på mycket under 2011.


Kommentarer
Postat av: Sillybill

Tänk så olika år vi haft du och jag. Du har också haft ett sånt annorlunda år jämförelse med dina senaste år. Jag tror att 2011 kanske var ett av de bästa för dig på länge? Hoppas 2012 blir minst lika bra! jag saknar dig, och denna säsong är den jag tänkt mest på hemma och hur allt går och hur det är med dig. Jag vill ha varit där med dig under hela graviditeten. Är så glad att vi hade så många bra semesterar förra året från thailand, till åre, till halkidiki till kalymnos! Tack för 2011 Emelie :)

2012-01-08 @ 13:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0