mars 2011

nyss hemkommen från thailand. nytatuerade som vi var (jag, kim och gurra) bestämde vi oss för att tillbringa första helgen tillsammans och parta som aldrig förr. förfesten var hos tobbe. rebecca var också med.
kim pratade om stay-ups, men menade push-ups eller hur var det?! hahahhahahha

mycket kort-spel på förfesterna och felsägningar deluxe! flamman, berget varje helg!

efter en utekväll i början av mars somnade jag hemma hos Kim, och kom aldrig mer hem igen. jag fastnade där. hemma hos honom. vi blev ett par, fast mest i hemlighet. det var en sån skön känsla i hela kroppen. att hitta rätt!
vi lagade goda middagar varje dag och drack rödvin. kändes som jag levde i en dröm. allt gick fort, men det var äkta. jag glömmer aldrig första gången jag sa att jag älskade honom. fy fan va nervös jag var =) 



Tinie Tempah - Pass Out (finns ingen låt som påminner om Gurra lika mycket som denna!!!!)
Lupe Fiasco - The Show Goes On (så många minnen)

va på skogshöjd och relaxade med becky. jag var brun, men hade skadad tå.



var även i järna och gjorde behandlingar med mamma =) det gäller att skämma bort sig nån gång i månaden... men den här månaden blev det 2!

jag var på kryssning med jobbet. det var en rolig tripp. OJ vi var ju på spat där också och fick behandlingar. hahah...var uppe hela natten och dansade tills klacken på ena av mina pumps gick av.

mitt liv var lite upp och ner här, men på ett bra sätt. jag vågade saker som jag kanske inte skulle ha vågat om inte cecilia och rebecca fanns där. OCH DE FANNS!



Kommentarer
Postat av: Sillybill

Vilket fint inlägg. Hoppas Kim också läser din blogg :)

2012-01-08 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0