februari 2011

den här månaden förändrades hela mitt liv. jag åkte till thaliand hälsade på cecilia. av en slump var även kim där. min blivande pojkvän. helt stört!!!



festade i eskilstuna, gick på FLER sskmatcher.








hade även denna månad hyggkvällar med becky. det blev mycket bio också. trista, mörka februarikvällar fick nytt liv.
mamma fyllde år, vi gick på BIO =)

belysningsmässan i älvsjö gick av staplen. fest nästan varje kväll. wallamns ordnade den stora belysningsfesten.
jag kommer ihåg SNÖKAOS dagen efter!




musiken:
Far East Movement feat. Ryan Tedder - Rocketeer
Wiz Khalifa - Black and Yellow (dääääär hade vi den)

försökte göra mig "fin" till thairesan. såsom läppförstoring och nyplockade ögonbryn. oojoj vad ytlig man kan va ;)


hahah vilka läppar


Fick reda på att jag skulle bli gammelmoster!!!!


den 14 feb åkte jag till thai i 2 underbara veckor! hade en helt galen semester och jag lärde känna Mr G. Gurra Läck, finns det nån härligare människa?  =)
jag låter bilderna tala för sig själva...de kommer i en salig blandning. vi har från hua hin, koh phangan, koh tao.




















































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0