ännu en dag är slut...

rebecca kom förbi förut med en varsin gobit från tidermans. jag fick nån vit prinsesstårta med choklad. jag åt upp den på ca 5 min. rebecca bara garvade åt mig. vi behövde de där. ibland behöver man varandra.
sen åkte hon vidare, och jag la mig i soffan med magen i vädret.

kim lagade middag ikväll. parmesan fläskfilé. alltid gott! kollade på gladiatorerna och nu film. forgetting sarah marshall. undrar hur många gånger vi har sett den tillsammans...

ingen bebis är på G, om 2 timmar går vi in i det magiska datumet 8 jan. 8 januari. här har jag gått omkring och VÄNTAT, räknat ner dagarna tilll den 8 jan, men ändå så känns det inte något speciellt. kanske bara för att jag inte tror att den kommer att komma då. det har jag aldrig trott. MEN KOMIGEN NU OCH ÖVERRASKA, för jag skulle inte bli så värst upprörd om du valde att komma ut ditt "riktiga" datum =)

godnatt säger jag nu, vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Sillybill

Nu är det den 8e och inget har hänt än väl?



Jag vill också ta hand om och överraska dig men det är svårt :(



Hoppas allt sätter igång snart!

2012-01-08 @ 12:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0