5 januari

egentligen har jag inget kul...eller intressant att komma med. det har jag väl aldrig haft med bloggen. det är bara kul att skriva lite och gå tillbaka och kolla vad man har pysslat med de senaste åren. man glömmer ju så fort!

idag vaknade jag kl 11. mamma ringer varje dag och börjar med meningen " har det hänt något " neeeeeeeej. som vanligt nej. mamma tycker att jag ska ut och röra på mig. jag ska satsa på det nästa vecka för ikväll och imorgon så vill jag vara närvarande. vill inte åka till förlossningen den här helgen!

det är så sjukt tråååååkigt att gå hemma. om jobbet låg i södertälje skulle jag vara där varje dag. iaf en stund.

idag ska jag göra wilma fin. klippa klorna och kanske bada? ikväll ska vi på fest å då måste man vara fin. wilmas pojkvän cesar kommer också.
jag undrar vad mamma har hittat på för nån go mat. flera olika rätter blir det ju eftersom vår familj är lite speciell. några äter inte kött, nån (jag) äter inte kyckling, nån äter inte fisk, nån äter inte ost (typ gratinerad) mmm mission impossible kan man kalla våra middagar.

kim kommer hem tidigt idag... wihoo tack för halvdagar! nu blir det lite glass med chokladsås ... mmm =)

annars har jag inte mycket mer att tillägga.
hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0