underbar lördag

vilken jäkla lyckad dag det blev!

vi samlades allihop kl12 i södra för lite volleyboll at the beach. där lottades vi in i lag. jag hamnade med kim, oskar, anders o daniel.  och vi vann samtliga matcher! sen blev det paus med några cider.
sen blev det nya lag. ännu en gång hamnade jag i samma lag som kim haha. men fick med hampus o tobbe. obesegrade igen! jag o kim var alltså de som vann varje match! haha (okej...jag hade bara tur)

Junia tillbringade förmiddagen med farmor och Per. de kom och hämtade oss efter volleyn.

vi hann med lite vila och mat innan min pappa kom och hämtade upp Junia o Wilma.
micke o carro kom hit innan vi tog en taxi till mira mar vid 18 tiden. 
långbord-deluxe för ca 25 pers. vi åt så god mat och firade och sjöng för Jelena o Gurra. efter middagen åkte vi alla hem till Gurra där förfesten började...och spårade ;) nej då... kanske bara jag då. vi spelade massa drink-spel och vi hade så roligt! vid midnatt styrde vi oss mot berget där det blev dans, shottar, drinkar natten lång. tack sarah o kim för att ni "hjälpte" mig hem ;)

första natten utan Junia kändes ju inte ens jobbig eftersom jag var en aning onykter. men det kändes så tomt på morgonen- dagen efter. hon hade varit så snäll och sovit hela natten förutom att hon fick lite flaska mitt i natten.
annars var söndagen lugn. jag kan jag säga att jag inte för 5 öre har saknat det här med att vara bakis. fyfan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0