TRÖTT

jag är helt slut. junia verkar också lite trött för att hon sover fortfarande.

i tisdags var vi och lekte med emilia o zakie. eller det var mest zakie som lekte... och vi försökte hänga med. han e så go som skrattar hela tiden. vi tog det lugnt, tog en prommis och handlade lunch. vi gjorde hamburgare... JÄTTEHAMBURAGRE. emilia hittade de största någonsin. fick knappt plats i stekpannan ;)
sen somnade faktiskt jag.skönt ellleeeer..JA!haha.
Kim hämtade oss efter jobbet... sen åkte vi hem och bara tog det lugnt.

onsdags åkte jag till mässan med junia, jonas o nina. vid 10 tiden var vi där. mötte upp sofi och sofia från jobbet och sen var det bara att sätta igång och kolla på allt nytt! huuuuur mycket som helst. och timmarna bara flyger iväg. belid bjöd på lunch. Junia var snäll hela dagen. sov mest och fick så mycket uppmärksamhet av alla ljusexperter och leverantörer. hon gillade det. vi invigde nya vagnen också. bugaboo-bee-vagnen. super smidig. kommer funka perfa på flygplatser och i grekland i april =)
kim hämtade som vanligt upp oss i älvsjö när han var klar på jobbet. sen åkte vi hem till brunnsäng för att säga grattis till min mamma som fyllde 59 år. mormor var också där, så Junia och gammelmormor fick mysa lite innan vi åkte hem. ååå så trötta vi var! kunde knappt hålla ögonen öppna när vi skulle se sveriges mästerkock. Kim spelade som vanligt bandy. 


torsdags blev det mässa igen - men med pappa. junia var med.. men var inte lika förtjust... skrek lite sådär mest hela tiden och ville bli buren. men det var många som ställde upp på det. ägaren på aneta fick gå runt med henne en sväng. anders på eglo också... varmaste montern på hela mässan, kavaj och en bebis i famnen blir lite svettigt ;) hahha...
vi beställde ganska mycket nytt. kul. vi var kvar tills mässan stängde kl 18. hann inte ens klart med allt... ja så var det mässfest igår också. första året på 5 år jag inte var med. det kändes lite i hjärtat. men men... NÄSTA år då jäklar. 
var så trött..sliten...ont överallt igår (är lite extra tung i huvudet pga av förkylning, ont i halsen) så det blev ett maxmål och sängen när jag kom hem. fick i alla fall sova hela natten. lillan sov från midnatt till halv 6. ville ha mat och sen somnade hon om....och sover än... skön....t!

nu ska jag göra mig klar o gå ut med wilmis sen ska jag till skärholmen med becky.

ikväll ska jag, kim, junia, maria, lage, jonas, nina o tilde ta med mamma o pappa till la cantina och äta en lite försenad födelsedags middag. ska bli supernajs!!!

 
bilder kommer...men just nu har jag inte tid att lägga upp dem.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0