min gullunge

vi vaknade för en halvtimma sedan. junia gav oss världens största leende. trodde först att det var ännu en "min" men sen så kittlade vi henne och gjorde roliga saker så hon skrattade om och om igen. (inte högt dårå men iaf) min lilla gosunge...jag blev varm i hela kroppen!



igår fyllde hon 1 månad. vi hade mys hela dagen. mötte upp jelena och becca på stan och fikade/lunchade på tidermans. sen gick jag o becca hem till täppis och bara va tills det var dags för henne att göra sig redo för ännu en jobbkväll på flamman.
Kim jobbade hela dagen, han kom hem lagom till att melodifestivalen började. Han hade med sig pizza, lite snacks och farbror Hampus. vi tog det lugnt resten av kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0