måndag

hej hallååå! vi kom precis in. gick ut en sväng i solen. härligt! men wilma stretar emot och vill inte alls gå ut och gå. har försökt att få henne att sitta under vagnen och bara åka med, men hon hoppar bara ut... hmm..

snart kommer mamma o hämtar wilma.
jag o junia ska till bvc, sen ner till ljuspunkten för att hämta lite kläder.
när kim kommer hem vid fyra ska vi till familjerätten och skriva på papper. delad vårdnad osv. sånt sker ju inte automatiskt om man inte är gifta.
efter det ska vi fixa pass till junia. hoppas skatteverket har registrerat henne nu så att vi kan göra passet.

i övrigt är jag förbannad på posten. jag postade dopkorten för 1 vecka sedan och inga har fått dem. var det nån som sprängde just den postlådan eller? ehhh vad ska jag göra? ringa? 40 st dopkort är försvunna.
yeye... nu ska vi sätta fart här. mata, byta blöja och så ska jag fixa facet innan vi drar oss mot stan.
bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0