äntligen helg

oohh oh. jag stupar snart i säng! helt slut som artist.
idag hade vi satt väckarklockan på 08.00. jättetidigt ;) men såklart så somnade både jag o junia om så vi kom upp ur sängen kl nio!
när vi var klara med allt åkte vi till skärholmen med becky. (andra gången på 24h) sen åkte vi till arlanda o plockade upp cecilia. första mötet mellan Junia o Cecilia blev mycket känsloladdat. både jag o cilla fällde varsin tår...
det blev donken på vägen hem...och massa catch-up-snack. efter det åkte var och en hem till sig.
väl hemma på täppis myste jag o junia framför tv:n, när kim kom hem från frissan lagade han go-middag. sen kom cilla o becca o vi hade spelkväll.
vi laddade upp inför morgondagen. junia skaförst ut på stan med farmor,sen ska hon få sova hos mormor för att vi ska ut och roa oss.
vi är ca 20 pers som ska fira jelena o gurra. kl 12 blir det volleyboll. kl 18 middag på mira mar. förfest hos Mr G och utgång. kan inte bli annat än BÄST!



Kommentarer
Postat av: Linda mamma till Tindra&Hugo

Haha bra där;) BB är ju beroende framkallande!!



Javisst är det söt!!



Vi syns kanske i vimlet imorgon då, ska också ut!

2012-02-25 @ 00:14:03
URL: http://lindaedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0