alla hjärtans

jag vaknade upp med en bukett blommor på nattduksbordet. i köket stod ett stort paket och i badrummet hade kim hällt upp ett varmt bad och i det låg fullt av rosenblad. helt otroligt.... nästan för bra för att vara sant... FÖR det var det inte.
men jag är inte ledsen för det, för han har hittat på annat. jag o Junia ska vara klara 19.45. vad har har nu hittat på?

jag själv hade hittat en paul smith parfym som fick bli Kim´s present. jag visste att han ville ha en parfym. jag o jelena stod och dividerade en bra stund i lördags för att komma på vilken doft som var kim. till sist hittade vi rätt!

idag har jag varit på möte med banken. det gällde först och främst pensionssparandet inom företaget. ändrade lite där... ville få ner avgifterna, sen så ska Junia få ett sparkonto,...och jag o Kim ett gemensamt.

nu ska jag göra mig klar! byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0