Sundsvall

Vi kom upp rätt sent igår, kvart i elva på kvällen men alla var uppe och väntade på oss ( alla utom Ebba )
Vi hade så mycket att prata om så vi satt uppe till 03.30!
Så himla mys!

Idag så hade vi ett födelsedagsbarn att fira så vi var uppe och sjöng och grattade. Kusin Lisa 8 år idag!
Kalasat en massa, ätit tårta och träffat många nya ansikten.
Vid 2 tiden dök Hampus, Jennifer, Åsa, Lasse och Anton upp. Då blev det fullt hus kan man säga.
Hela dagen har bara varit slapp, vi har spelat så mycket spel och Junia och Ebba har röjt bland alla leksaker och är så uppassade.
Vill också få med att jag ägde på bowling och fick ALLA strikes på en serie. Det är 300 poäng det! Haha grabbarna blev sååå tysta.
Vi avslutade kvällen med taken 2, några bastade men jag känner att jag måste vara på topp imorgon. Då ska vi ut i pulkabacken och grilla korv. Sen såklart ska en festmåltid tillagas.
Vi kanske hörs, annars gott nytt!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gott nytt år önskar jag dig och din fina familj! Kram

2012-12-31 @ 09:27:22
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0