Onsdag

Snart hemma. Snart middag och vin tillsammans med min andra hälft.
Många som har gift sig idag, detta lite magiska datum. Trevligt tycker jag.
Jag och Kim har väl pratat lite löst om det här med giftemål men har väl inte kommit fram till något.
Han är mer; vi åker utomlands och gör det.
Jag vill ha ett riktigt stort bröllop och bjuda alla jag känner! Kyrkan är redan klar, Järvsö kyrka. Sveriges största landsortskyrka och enligt mig den vackraste och klänningen har jag också klar i huvudet. Den hittade jag för 5 år sedan, made by Lars Wallin.
Ja ni märker ju vilka krav jag har och det betyder ju att det kostar en slant. Vill inte gifta mig bara för att, jag vill ha det som jag alltid har drömt om.
Så det gäller att spara. Nu har ju jag redan sparat en hel del eftersom jag jobbat sedan 2005 och varit delägare i företaget i ca 3 år och senaste sålt lägenheten med hög vinst. Men det dröjer nog ett par år tills vi har råd med ett bröllop in my style. Vi har några saker som kommer högre upp på spenderar-listan. Hus och syskon till Junia :)
Äh, vi får se vad som händer!
Det är iaf väldigt roligt att fira kärleken med ett underbart bröllop.
Bilden på klänningen är INTE den från LW.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0