Måndag

Idag har jag pysslat med diverse saker till kommande annons. Beställt armaturer till utskicket som går ut till hemmen i början på januari.
När vi skulle bege oss hem funkade inte larmet så det var bara att stanna kvar och försöka få tag på securitas. Som egentligen skulle ha skickar en tekniker i dag... ( eftersom de visste om problemet) Men som vanligt är det jag som får ta tag i deras problem och inte tvärtom. Här betalar man 3000 i månaden så kan de inte ens ringa och meddela att de inte kommer.
Och detta är inte första gången vi står utan larm.
Så, nu har jag gnällt klart. Det blir en sen kväll, kommer säkert inte få se en vaken Junia när jag kommer hem.
:( skitkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0