Hej.

Nu är jag äntligen på väg hemåt. Junia är hos min mamma så jag ska förbi där och hämta henne. Jag stannar även på middag. Gott!
Idag har vi haft fullt upp på jobbet. Känns kul, förra veckan var ganska lugn.
Jag har även hunnit med att boka restaurang och bjudit in folk till Junias födelsedagsmiddag.
Hon fyller ju dagen innan vi åker till Thai, men då orkar jag verkligen inte ha något sådant inplanerat så middagen kommer att hållas den 5 januari på restaurang Mira Mar i södertälje.
50 pers är inbjudna. Vi försökte hålla antalet "nere" men det gick inge vidare. Både jag och Kim har stora familjer och många vänner som finns i Junia's liv. Så ja, tillslut blev det så många som 50 personer.
Ska verkligen bli super trevligt, det blir ett riktigt långbord med Junia i mitten, med all uppmärksamhet :)
Känns så enkelt för oss att göra såhär eftersom vårt hem knappast kommer vara redo för en kalasdag.

Slänger upp en bild på hur fondtapeten blev i Junia's rum. På andra sidan väggen är det breda ränder i färgen gammelrosa. Blev så himla fint! Precis så som jag hade drömt om.


Kommentarer
Postat av: Nina

Det ser verkligen toppen fint ut:)

2012-12-17 @ 21:44:18
URL: http://Vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0