Godnatt

Här hemma hade vi noll luciastämning idag. Har inte fått nån julkänsla alls i kroppen. Inte en enda ljusstake eller julpryl är uppsatt. Så jäkla konstigt. Jag ska satsa på en hejdundrande jul nästa år istället.
Jag tror att julkänslorna kommer när vi åker iväg allesammans till Järvsö.
Jag är så trött på den här skiten nu!
Idag har jag packat och slitit med barn och hund mellan tvättstuga och sortering. Fortfarande inte klar. Kim pysslar med sitt. Svårt att samarbeta när vi har två olika deadlines.
Junis sliter och drar upp saker ur kartongerna. Hittar både det ena och de andra som fort åker in i munnen. Alltså man blir lätt galen som mamma. Man får ingenting gjort, tror jag håller på att bli galen.
Kl 20.30 lekte Junia i sin säng med några asroliga soppslevar och då hann jag duscha. Det var min egentid på hela dagen.
Kim kom hem halv 10. Med Minako sushi och en stor godis påse ( från video in ..) han är rätt snäll han...
God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0