Godnatt

Jag tänker ta nya tag imorgon och ha en bra arbetsdag i alla fall. Orkar inte ligga och tänka på hur dumt allt blev.

Om jag får en timma över på lördag så ska jag försöka få till några julklappar då, till kidsen i alla fall, de är ju viktigast.
Kim får bara en julklapp, en liten en. Men han får ju Thailandsresan av mig så den får han nöja sig med :) tycker det är en jäkligt bra "julklapp" om ni frågar mig.
På fredag ska Kim och nya ägaren ses på banken och skriva på de sista ang. lgh på täppgatan.
Ska även försöka betala skatten på vinsten innan året är slut så jag inte behöver göra det vid nästa deklaration.
Då vet jag vilka pengar vi har att röra oss med.
Pengar pengar pengar. Det betyder inte mest, för det gör kärleken, men det betyder fasen mycket. Annars skulle man väl inte ge upp sin själ och tid för att arbeta så mycket som man gör?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0