Dålig uppdatering

Jag vet, men vi har verkligen haft fullt upp. Jag får dra upp både Kim och Junia ur sängen vid 10 på morgonen annars kommer de aldrig upp. Nu har vi varit här i 11 dagar och vi har hunnit med så mycket skoj. Varje dag tar vi bilen och sticker iväg till olika stränder. Solar, badar och äter goda luncher precis vid strandkanten. Junia älskar att bada. Hon är så jäkla söt när hon glider omkring i sin gröna racer båt. Veckan när gänget var här blev det många härliga skratt och restaurang besök. Åkte till ön telendos, va på greeknight med zorba dans hos Makis och vi dansade så svetten rann allihop...och vi hade tom en ALL IN kväll i fredags. Vi hade grillkväll, som senare blev en shotkväll. Jonn gjorde gudomliga amaretto drinks och sen kom vi inte hem förrän kl 07.00 nästkommande dag. Vi hade askul och jag uppskattade verkligen att få träffa mina gamla bekanta och vänner igen. Har ju känt de flesta i 10 år nu. Det finns så mycket att berätta men jag får ta det när vi kommer hem till Sverige igen. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0