Åååhh

Nu följer jag så många bloggare som är gravida och har barn så att det inte är klokt! Ibland så längtar jag efter min stora mage och få känna lite kickar och lite hicka och att gå runt och känna - jag är typ bäst och lyckligast i hela världen :)
En liten fågel viskade i mitt öra om en bebbenyhet i veckan och jag kan inte förstå egentligen varför jag blir så upprymd och glad när det inte ens är mitt barn... Det är väl bara så vi funkar , vi tjejer :) speciellt när man har fått barn kanske?

Bilderna är från v.18 , 30, 34, och 39. Bilderna kommer säkert inte hamna i ordning när jag laddar från bloggappen.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag håller med dig, det är så fantastiskt att höra om "bebbenyheter"! Jättefina bilder på dig förresten!

2012-08-23 @ 22:06:59
URL: http://Mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0