Torsdag

På torsdagen var det mulet hela dagen, så efter frukosten tog vi en taxi in till stan och kollade i lite butiker. Jag hittade så många fina skor!!!
En klänning till Junia fick följa med hem... En riktig prinsessklänning med massa spets och siden tyg.
Efter det gick vi och hälsade på frisören. Han blev lite paff när han fick se Junia. Allt folk här nere vet ju inte om henne, och förra sommaren jag var här var jag i vecka 13-18 och då såg man inte att jag var gravid, de trodde väl att jag ätit för mycket moussaka ;)

Sen blev det en lunch. Satt ute och myste vid gågatan. Tzatziki, saganaki, calamares, vitlöksbröd och vin. Kim, mamma och pappa tog varsin ouzo också. Vi satt där länge och bara snackade. Junia låg i vagnen och sov.
På kvällen så lagade mamma dragonmarinerad fläskfilé och hasselbacks. Vi gick i la oss ganska tidigt, så vi var verkligen utvilade i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0