tisdagen

det var en ganska skön dag för att vi fick ganska mycket gjort. jag o Junia började med att åka till brunnsäng och slängde in en tvätt, sen vidare till ekonomiljus och hämtade lite ljuskällor. efter det åkte vi till eskilstuna och lämnade dem och så blev jag kvar där en stund och pratade med Sofi o Alex. vid 4 tiden begav vi oss tillbaka... svängde förbi Eva i nykvarn och lämnade in mars-pärmarna. Jag lämnade även min deklaration för jag förstår inte riktigt hur man redovisar vissa saker när man har tagit ut utdelning osv. så skönt att hon hjälper mig.
Sen blev det raka vägen hem, Junia fick mat, torr blöja och sen sov hon tills Kim kom hem. Igår så var han ute o körde cross efter jobbet.
Aja..kl19 var det styrelsemöte här i huset. En del grannar alltså... ;) hahah. ähhh lite speciella om jag säger så...

Vi gick till sängs rätt tidigt. Kollade på en film och sov så gott hela natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0