Tisdag och Onsdag

Hej!
Resan till Rhodos gick jättebra. Junia sov för de mesta, vaknade för lite käk när vi hade varit i luften i ca 2 h. Jag hade med mig ersättning om hon fick på nappflaska.
Vi tog en taxi från flygplatsen till hotellet.
På rummet väntade en flaska vin, vatten och frukfat OCH en babysäng till Junia. Rummet var så otroligt fint, badrummet hade 2 handfat bubbelbadkar och utsikt över havet och det stora poolområdet...med ca 9 pooler.
Vi klädde om och gick till poolen där vi käkade lite lunch... sen somnade vi alla 3 under ett parasoll.
När vi vaknade till gick vi upp på rummet och sov lite till i 2 meters sängen...
På kvällen gjorde vi oss klara och åt på en av hotellets restauranger. Jag åt en gudomlig pasta med jätteräkor.
Vi satt där rätt länge och bara njöt att semestern äntligen hade börjat.
När vi kom upp på rummet så fyllde Kim upp bubeln och vi badade alla 3. Junia njöt som bara den av alla bubblor som bubblade. Sen avslutade vi med att kolla sista halvleken barca - milan.

På onsdagen gick vi till frukosten 07.00. Å jag säger bara det, ALLA thai, mexico, malaysia och egypten bufféfrukostar kan slänga sig i väggen. Den här frukosten var det största och bästa jag har sett i hela mitt liv!
Det fanns allt! Tex glassbar, champange, 13 olika juicer... ALLT fanns.. så sjukt.
Nöjda efter en fantastisk dag åkte vi ner till hamnen, och skulle ta båten över till Kaly... ja vill höll på att missa den. Jag slängde på väskorna och klev på med Junia medan Kim skulle köpa biljetter. Jag fick säga till dem på båten att vänta på min man. 1 sek efter Kim klev på åkte de iväg.
Båtresan tog ca 3 ½ h. Vi somnade, men vaknade av en orkester började spela. precis vid oss. typiskt.

Ajaaaa... när vi kom fram till huset på kalymnos så blev vi mötta av världens gladaste Wilma. Vi fick ett fint välkomnande och vi skålade med mousserande vin. Vi packade upp och sen blev det mat. Pappa grillade biff och vi åt ute i solen under parasollet.
På kvällen hängde vi bara hemma, snackade och bara myste. Sen blev det köttfärspaj och efterrätt.
Vi gick o la oss vid 22, sååå trötta men det några avsnitt av 2½ men innan vi slocknade.