packpack

jag tycker inte om att packa. jag tycker att det är förjäkla tråkigt och stressande. usch. det och att duscha (tvätta håret omg va jobbigt)  MEN nu är jag iaf på god väg att få plats med allt. jag förstår inte hur vi ska få med oss allt. är det normalt att ha med sig såhär mycket prylar bara för att man har med sig en puff på 3 månader?
haha jag känner mig verkligen som en sån som inte riktigt vet hur man reser med unge. Kim kommer säkert inte vara kontaktbar under flygresan (han är ju SJÄLVKLART flygrädd) ÄHHH det kommer fixa sig.
Imorgon åker vi från tälje 04.45. Pärlan Becca skjutsar oss. =D

jaaa... hmm.. jag ska väl ta och fortsätta här... bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0