HELGEN!

Å vilken rolig helg det har varit!
I fredags åkte jag, Junia och Becca till Ikea. Köpte lite nödvändigheter... börjar bli lite ont om plats här hemma med Junias saker. Så lite förvarinngs"boxar" följde med hem.
Sen åkte vi och hämtade upp farmor Carina på jobbet... skjutsade henne och Junia till badhuset. De skulle testa på det här med babysim. Men det var inte så uppskattat från Junias sida...hahha, vi får testa om nån månad igen och se om hon gillar vatten då.
Kl 19 var det volleyboll som gällde. Vi var ett helt gäng. Sarah, Budda, Gurra, Becca, Jonn, Oskar, Nina, Jelena, Tobbe, Hampus, Jennifer o så jag och Kim förstås.
Jag, Oskar och Budda var i ett lag och vi sopade banan med de andra ;) hehe. riktigt kul!
Efter volleyn gick vi och käkade på olearys. Passade även på att fira Jonn. Han har precis köpt ett företag och skrev på allt i fredags. Så jäkla bra är han!=)

Lördagen var lugn. Vi var mest bara hemma och kollade på tv. På kvällen kom Jonn, Jelena, Tobbe och Becca hit. Vi lagade mat, åt massa godis och sånt. Kollade på film och bara umgicks.
Junia somnade vid 22-tiden...och sov hela natten... vaknade vid 09.30.

Vi låg kvar i sängen länge i morse, Kim är och kör cross nu. Jag ska plocka undan lite efter gårdagen. Junia somnade precis. Yes då går ju allt liiite snabbare ;)

hej så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0