fredag

jag ligger lite efter, så trist att blogga utan bilder... vi har inget internet hemma för tillfället. mest pga av att vi inte vet vart vi ska bo, men just nu är allt en enda röra. i morgon ska vi ta tag i balkongen på täppgatan sen ska allt vara klart till de kommer och fotograferar.

aja igår så hade vi en myskväll hemma hos sarah och daniel. vi checkade in deras nya lägenhet som ligger i gubbängen. väldigt fin tycker jag, hemtrevlig liksom. de bjöd på en go middag med en kladdig kladdkaka till efterrätt. vi blev kvar ganska länge och kom inte hem förrän 01.
kl 03.10 ringde klockan, då var det bara att ge sig upp och hämta upp pappa och skjutsa honom till arlanda.

idag har jag jobbat som vanligt, var så sjukt trött i morse bara... känns som det blir en lugn kväll framför tv:n för min del.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0