som vanligt...

när jag och sofi jobbar blir det lite som en koasdag. inga undantag idag inte, dagen började med 3½ pall. eftersom jag känner att det är bäst att hoppa just tunga golv-uplights så var sofi en räddare i nöden och plockade in allt, medan jag stod i butiken och tog hand om kunderna. (liiiite tight) kl 17 fick vi en till pall. KUL!...
nu står allt lite huller om buller på lagret, det får Alex klara upp på torsdag när han jobbar.
just idag skulle jag göra klart annonserna som ska gå i eskilstunakuriren de närmsta 6 veckorna...så det tog också lite tid.
jag kände verkligen i magen att det blev lite stressigt mot slutet, men det gick över. får väl se hur länge jag pallar att stå/gå/klättra en hel dag. bara jag har tid för en pause då och då så ska det nog funka till november ;)

jag är kvar på jobbet, inte för att jag jobbar över utanför att jag gav mina nycklar till kim i morse (som är ute och kör cross) och jag har ingen annanstans att ta vägen.  ja... så kan det gå när man inte har normal hjärnkapacitet. 
det ska bli skönt när allt med lägenheten är över. då kanske jag börjar tänka igen.

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jossam-mamma till aleksander

Sv:ja du, de har vi. Du måste längta som en tok efter bebisen!!?

2011-09-07 @ 16:01:23
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0