regnig måndag

hej. klockan ringde 09 i morse. fortfarande mörkt. trodde att kl var typ 04. äh, bara att gå upp.
gjorde mig klar, plockade ihop lite frukost och sen begav jag mig hem till becca. ja...och här sitter vi och mumsar vaniljyogurt med start, mackor och proviva. kollar på little fockers och snackar skit.

min lägenhet kom ut på hemnet idag. om 2 veckor är det visning. spännnade. skönt att de har gått rätt så fort.
idag ska jag o kim till bm. kolla läget, väga o mäta. sen ska vi till sthlm och gå ut och äta middag med syrran o hennes kille. mys-måndag helt enkelt!

igår var vi bara hemma... låg i sängen till kl 17 och planerade och pratade om framtiden. kollade på tv och åt kladdkaka. en riktig bakissöndag utan att vara bakis. mot kvällen åkte vi ut till enhörna och hälsade på hos kims mamma. sedan lagade vi lövbiffpasta och kollade på enemy of the state.

hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0