lördagen

hade en jättetrevlig lördagskväll! först åkte vi hem till fredrik och angelica på förfest. jonn, sandra, gurra, micke, m fl. var också där. när jag kom innanför dörren(jag kom efter alla andra) kom fredrik o mötte mig med ett stort smile på läpparna och frågade om jag också ville höra den stora nyheten.  eeehhh jaaaaa sa jag. så tog han fram en ultraljudsbild på deras lilla bebbe som är beräknad att komma i mitten av feb (om jag inte minns helt fel) kim är super nöjd, nu har han en polare att vara pappaledig samtidigt med ;) jag är också glad, känns bra att ha någon i bekantskapskretsen som går igenom exakt samma sak!
aja, efter ett tag åkte vi ner till restaurangen Mira Mar som ligger vid kanalen. danne, isabel och malin kom också ner och joinade. det blev tapas, meze och massa annat gott. efter maten gick vi ut och satt oss under infravärmen och killarna rökte vattenpipa, och tjejerna tog in smaskiga daiquiris. jag tog en cheesecake, inte så pjåkit det heller.
 


bilden snodde jag av sannalitens blogg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0