äntligen

så... imorse blev allt klart med lägenheten. pappren är påskrivna och bilder är tagna. känns så skönt! jag är så trött på att flytta runt och inte veta vart tusan jag ska ta vägen! men nu är vi iaf en bra bit på vägen...om nån vecka kommer den upp på hemnet och i LT sen är det bara att hålla tummarna. ska lägga in lite bilder sen när jag får dem mailade.
ja... dagen har varit ganska så jobbig... fullt upp, har inte riktigt kunnat sitta still. innan jag träffade mäklaren och fotografen kl 09 så var jag i brunnsäng och tvättade, sen blev jag kvar på täppgatan till 10, åkte till brunnsäng och hängde tvätt, sen ekonomiljus och hämtade lampor. å så åkte jag till narva och hämtade speciella lysrör. på jobbet var det full rulle, beställde kundbeställningar, kollade igenom fakturor, gjorde iordning augustipärmarna som ska lämnas för bokföring imorgon och så hann jag med en säljare från PR. efter det kände jag verkligen att magen sa ifrån. TA DET LUGNT!
raka vägen hem till kim, vi packade ihop alla våra saker och (som vi hade utspritt på typ 3 olika ställen) sen till täppis, lasta in allt. packa upp, börja med maten. Kim lagade tacos. jag färgade håret (eller utväxten), duschade, ska börja packa en väska nu. imorgon¨efter jobbet åker jag o nina till borås på ljusexperten möte. jag är tillbaka på torsdag. ska ta med mig dator men jag vet inte om jag kommer att hinna blogga. på onsdag efter mötet är det 5 kamp. det kan bli kul om det inte är jätteansträngande grenar.

så det var min underbara måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0