trött

nu är jag helt trött i kroppen och i huvudet. så är det när man åker 08.30 på morgonen och kommer hem runt 22 på kvällarna. finns inte mycket tid över till annat än sova när jag kommer hem. den här veckan har vi fixat med julen. snart är allt uppe. skönt... oo så skönt att de snart är över. julen alltså ;)
ikväll kom jag iaf hem skaplig tid, kl 20, vi mumsade i oss pizza sen drog kim och spelade badminton. väldigt manlig och krävande sport enligt honom.
jag har försökt leta fram ett försäkringsbrev men eftersom min gravidhjärna är helt flippad vet jag inte vart jag har lagt det. jag blir irriterad över sånt. jag glömmer bort saker. enkla saker.
jag längtar så mycket efter en liten sovmorgon nu...! får ta det på lördag. min första lediga lördag sedan semestern. det ska fan firas!

nä nu kryper vi till sängs, jag, kim o wilma. bebben i magen är en vildning. önskar faktiskt att den skulle kunna ligga lite still så jag kan få somna!
mitt humrör har inte varit på topp de senaste kvällarna, jag skyller på lite sömn och illamående. jag är impad över att kim är så pass lugn som han är. tack min älskling för att du står ut med mig!

natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0