min lediga dag

ooh jag hittade 2 klänningar, en tunika och 3 linnen idag. glaaaad. jag har inte varit shopping sugen sen jag blev gravid. känns inte super kul att handla kläder när man inte vet hur kroppen kommer att se ut nästa månad...eller nästa vecka. men idag så! jag o cecilia tog ett stort provrum på hm i skärholmen och jag provade nog 15 olika klänningar.
jag köpte också ett efterlängtat maria montazami läppstift. nude. precis JAG. jag älskar nude.

vi åkte även förbi flamman o sa hej till becca o robin. det har blivit jättefint på övervåningen. äntligen plats för dans!!! =) vi ska dit imorgon kväll. först blir det en liten förfest på täppis. precis som förr.

mamma o pappa missade planet från aten till sweden. så de fick åka till amsterdam. nu håller jag tummarna att de landar i skaplig tid ikväll... känns ju mindre kul att åka i natt...

nu väntar jag på att kim ska komma hem så jag kan ställa in maten i ugnen. pesto/mozzarella quorngratäng med ris.


kolla in va fin himlen var ikväll!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0