hejhej

så var helgen slut igen!

i fredags var vi hos min syrra o hennes kille. vi åt en riktig go middag och kollade på idol. klockan bara tickade på och vi var inte hemma förrän 02!

i lördags jobbade jag, när jag kom hem blev det en tupplur innan det var dax för storstädning. sen åkte jag hem till mina föräldrar. mormor, maria,lage, emilia, ali och zakie var där. 5 generationer... bilder kommer. min stora fina familj! det blev middag och efterrätter =)
sen kom kim och hämtade mig, vi skulle avsluta kvällen med mys framför tvn med chips och dipp, men bebben i magen ville inte alls det så jag fick gå och lägga mig och försöka sova istället. usch... illamående som tusan.

vaknade helt utvilad idag iaf. städade till de sista och sen begav vi oss till ikea. köpte spjälsäng, skötbord, sängbord, påslakan och allt sånt som behövs nere i grekland. vi ska åka dit den 5 april och fira påsk och då behöver ju bebbo en del saker. så vi ska frakta ner allt i feb/mars. sen åkte vi raka vägen hem till kims mamma o Per för att äta middag. hampus, linda o kims morfar var också där. SOM vanligt var efterrätten sjuuuukt go! (varmrätten också...men just nu lever jag för efterrätter)
kvällen avslutas med film och mys i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0