hej

ikväll har jag bara varit mig själv.  
jag gjorde 2 st skagentoasts när jag kom hem efter jobbet. slängde av mig kläderna och kröp ner i soffan med min mjuka morgonrock o wilma och tittade på idol.
skönt för både mig o bebben att få lite ensamtid.
en chokladkaka o en påse smågodis bara till oss =)

efter ett bad (hahha det är så roligt att se hur magen verkligen ändrar form när bebben rör på sig... så jag har legat och skrattat högt för mig själv) med inpackningar och ansiktsmask beger jag mig till sängen. jag är trött... lite dåsig.. men ååå vad jag mår bra. är magen lugn är jag JÄTTE-lugn.

kim är ute på galej. jag ska bort imorgon. det räcker gott och väl för mig.

godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0