glöm inte att ställa tillbaka klockan

sådär ja.. nu har jag iaf gjort det! klockan är 01 och inget annat.

idag har jag jobbat. det var en bra lördag. mycket folk och timmarna bara flög iväg. sånt gillar vi.
efter jobbet så softade jag framför tv:n innnan det blev dusch och fixing inför kvällen.
åkte o hämtade upp sandra, malin o jelena. sen begav vi hoss hem till sarah som bor i gubbängen.
hon hade fixat en suverän middag. fläskfilé med pressad potatis och rödvinsås. ooooooooch JA efterrätt! hallonpannacotta! O JA jag tog 2 bitar!
efter massa snack och skvaller begav vi oss tillbaka till tälje runt 12-tiden. tjejerna var sugna på en utgång här i stan så jag fick sällskap i bilen hem =)

nu ligger jag i sängen och kollar på en skräckis som går på 6:an. ondskans barn tror jag att den heter. jag kommer säkert drömma om att jag ska föda en liten djävul efter den här filmen...men vad tusan... jag älskar ju att kolla på skräck/rysare.
imorgon är det jobb som gäller. o ja, jag är så taggad.
mjukisbyxor ...yeeeey.

rebecca har något i kikarn...jag undrar vad det är... får väl se på onsdag. spännnade.

godnatt!


en bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0