2 jobbiga nätter

usch..jag känner mig helt sänkt. jag har mått så illa de senaste nätterna. vet inte hur jag ska ligga. vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre. jag behöver sömn nu. fan... så irriterande att inte kunna sova och bara ligga o känna... nu spyr jag...nä nu...NU vända vrida gå upp, kissa, gå runt, dricka vatten... ligga och kolla ut i mörkret och bara känna att magen är ivägen!

igår så skyndade jag mig hem efter jobbet, jag o kim gjorde oss klara sen mötte upp becca o jonas och gick på stand up och åt middag. alltså jag har inte garvat sådär mycket på länge. becca o jag gravade heeeeeela tiden. al pitcher är verkligen landets roligaste...mitt i prick humor!

idag är jag ledig... har försökt att ta igen förlorad sömn... ska snart göra mig klar och ta en prommis med wilma till brunnsäng. kl 18 ska jag o tilde åka till heron och gå på smurfarna 3D.

hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0