woohhhooo lördag

och jag är heeeelt sänkt. undrar om jag håller på att bli sjuk eller om det bara är graviditeten som tar kål på mig. kunde inte sova en blund i natt. hade svårt med andningen och drömde massa mardrömmar så fort jag slumrade till. kändes som jag gick upp o kissa varannan timma.
men men, det var bara att åka till jobbet imorse som vanligt. kände mig skakis hela dagen. när jag kom hem blev det ett bad och sen mys i sängen med wilma och försökte koppla av så gott jag kunde.
kim kom hem för en stund sedan, han håller på med maten. det blir lövbiffpasta med saffransås. det kanske piggar upp. jag hoppas att den här natten blir bättre och att jag får lite välbehövlig sömn. nästa vecka är våran största/jäktigaste vecka på hela året på jobbet (omsättningsmässigt) kul såklart, men jag behöver all kraft jag kan få för att palla med den.

nu ska kah krypa upp i soffan tillsammans med min man o min hund och kolla på så mycket bättre.

hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0