tisdag

idag är jag ledig från arbetet. gick upp vid 9-tiden. åt frukost, duschade och fixade till mig, gick ut med wilma sen åkte jag till brunnsäng och la in en maskin fintvätt.
kl 11 var det dags för bm-besök på oxbackskliniken. fick en annan barnmorska idag pga att Pia var sjuk.
tog de vanliga proverna, allt så bra ut. ska fortsätta med järntabletterna bara. hade inte gått upp något i vikt sedan förra gången, men det var helt normalt eftersom vissa äter mindre för att det helt enklet inte får plats.
mätte magen, och kände efter hur den låg. den snurrar fortfarande runt och har inte lagt sig till rätta. tydligen finns det plats kvar där inne. får väl se om den har lagt sig "rätt" tills nästa gång. min kurva såg iaf jättebra ut och lilla hjärtat slog som det skulle.
ja så vad säger man? jag är så glad över att allt har gått så bra hittils. jag börjar dock längta ihjäl mig! vill ha min lilla unge nuuuu! (fast neej, det SKA bli en 2012a)

nu är jag tillbaka i brunnsäng, tvättar, försöker underhålla hunden. ska snart åka o hämta mamma från jobbet.
senare ska jag o jelena till skärholmen o köpa julklappar. får väl se hur bra det kommer att gå för jag har typ ingen koll på vad folk önskar sig!

hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0