hej

det var länge sedan! ännu en helg är över, och veckan har varit intensiv. mycket jobb, mycket folk, vi slog rekord i försäljning på fredagen och jag är suuuper nöjd över helgens resultat!

igår efter jobbet blev det bara mys hemma. vi lagade mat och kollade på så mycket bättre. somnade nog innan klockan 12.

idag kom jelena o malin och hämtade upp mig vid 12. vi åkte till ica maxi och handlade allt inför bakdagen.
sen släppte de av mig vid täppis, jag åkte hem till mamma och lämnade wilma sen gick vi på en visning på en lägenhet hon o pappa är intresserade av.
när vi var klara med det så kom Kim och hämtade mig sen åkte vi till tobbe o jelena. lunchen stod serverad när vi kom innanför dörren..=) spagetti o köttfärssås... och rödvin.
efter maten satt vi igång. julmusik på högsta volym, 3 olika sorters glögg med mandlar o russin, jag o jelena fixade med knäcken o kolan, tobbe, kim o malin började sina husbyggen. de blev så snygga! sen¨bakade vi pepparkakor, Kim glömde såklart sina i ugnen så de blev helt kolsvarta. vi gjorde marsipanfigurer också, som vi doppade i vit och mörk choklad. super gott!
sen blev det middag innan vi skildes åt.

haft en super bra första advent! tack alla!!!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0