på söndag åker jag

jag har massor att göra innan dess. min smutshög ska vi inte ens tala om, jag tvättade som en galning i söndags, men det hjälpte inte.
högen är fortfarande lika stor.

aja, jag ska försöka packa så lite och så lätt som möjligt. endast 7 st klänningar ska följa med, inte 14 så jag kan välja mellan 2 varje dag. ett par klackar räcker. så det så.

aja, nu är det bara torsdag (ledig), fredag (jobba), lördag (jobba) kvar, åker 07.00 på söndag. HÄRLIGT! jag har varit på Halkidiki förrut, men jag minns inget...
å vad det ska bli skönt att få hänga med cecilia igen, den här resan kommer bli mycket speciell. vi har planerat in mycket. å så fyller jag 24 år nästa fredag! DE NI!



cecilia har hittat ett mysigt hotell som kostar 15 euro/natt/person. det är taget!

ikväll ska jag på bio, det blir baksmällan 2 med kim, gurra, jelena o tobbe.

vet ni hur man på kortast tid gör av med 12,000 spänn? det gör jag, för jag gjorde det nyss. tur att jag får tillbaka hälften. men just nu känns det tungt.

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0