en vecka går fort

hej! ohhh det är redan torsdag, och som jag har väntat på denna dag. ikväll är det eric saade som gäller för hela slanten!
men först tänkte jag berätta om min vecka.

i måndagskväll hade jag, kim, jelena, tobbe o martin en riktig försommar kväll hemma hos gurra i enhörna. vi grillade och bubblade utomhus. det var så jäkla skönt. en helt underbar kväll. kom hem rätt sent, var så trött efter ha suttit i timmar i de varma vattnet så jag somnade direkt.

i tisdags efter jobbet kom jonn och sandra förbi med sushi. vi satt allesammans på balkongen på täppis och njöt av kvällssolen. såklart kladdkaka till efterrätt.
resten av kvällen kollade jag på schlagern. super trött denna afton också.

onsdag, ja, åkte till skärholmen med kim efter jobbet. kollade runt på lite prylar, sen hem och lagade lasagne. tvättade, plockade, kollade på Glee. somnade innan 12.

ikväll ska jag hem till lindström i nykvarn. grilla, bubbla och kolla på schlagern. jag har blivit så bortskämd nu med pool, utomhusbubbel m.m. känns som livet är på topp.

Längtar super mycket till helgen.

för en vecka sen åkte sofi till grekland, har typ inte märkt att det gått en hel vecka. har haft massor att tänka på, men skönt att hon är tillbaka på lördag!

YES kameran är fortfarande i nyken, ska EJ glömma att ta med den hem ikväll.
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0