19 feb - full moon party

en mycket viktig dag. vi åkte till koh phangan för att vara med på denna otroliga fest.

vaknade runt lunchtid. chillade, åt mat, va på stranden. åkte in till grabbarna runt 8? kommer inte ihåg... hela hotellet gungade kan jag säga. vi satt på deras terass/restaurang. hahah fråga mig inte. vi käkade mat och började drinka. grabbarna var redan förfriskade. danne mådde inte så värst bra, men han var så jävla bra och höll ut. förstår inte hur han pallade.
jaja vi satt där iaf och snackade med annat folk. en kille från usa kom förbi. han hette Ben och var bäst på allt. han körde sin american style och vi garvade åt honom...inte med honom. han lärde oss massa drickspel (som vi senare under trippen hade såååån jävla nytta av) som fuck the dealer och ett annat som jag inte kommer ihåg namnet på. han satt mest och limmade på en brud... och skröt. men det var kul. efter en stund sa han att han var en jävel på att dricka bärs och ingen kunde slå honom. han hade vunnit flera tävlingar i boston. då började vi säga att Kim kunde fasen klå honom i det. så kim gick o köpte varsin öl till ben och honom. hällde upp i två stora plastglas och väntade till skummet var borta. sedan räknade de till tre och svepte ölen. vem tror ni vann?
JOOO KIM! när han var klar och smällde glaset i bordet hade Ben halva ölen kvar. vi ställde oss upp och visslade skrek och hejade. hahahaa så jävla kuuuul! vi var helt till oss och buade ut Ben totalt. han blev skit sur och sa tack för matchen och gick därifrån. vi såg aldrig Ben mer den kvällen...

bättre start kunde vi alltså inte ha. alla var på topp. vi hade blivit ganska berusade efter alla drickspel...så när vi började gå mot stranden stannade vi och målade oss i neonfärger. tror vi inte kom till själva full moon partyt förrän 02? vi stannade till överallt. sedan bestämde vi oss för att om vi kom bort skulle vi gå till cactus. mycket riktigt. nästan alla kom bort... jag vet inte vart jag hamnade...inte på cactus iaf. men med lite vägledning hittade jag dit igen. jag satt mest på stranden med nått annat folk och kollade på folk. ibland mötte jag upp kim och gurra...tog några shots. kollade på människor som gjorde bort sig.

eftersom våran taxi skulle gå från killarnas hotell 07 var vi tvungna att vara på plats lite innan 7. jag hittade inte dit.... men efter ett tag kom en snäll holländare och visade mig vägen. solen höll på att gå upp och jag kände mig fortfarande full som en kastrull. jag gick o köpte 2 öl till mig o gurra...kunde inte sluta prata och skratta.
väl inne i taxin upptäcker vi att 2 pers saknas. ruben och andres. vaaa faaaan.... säg inte att de glömt! typ 10 över sju kommer de gåendes. helt nedblodiga. då har de varit med nån norrman, som hade fått glassplitter från en flaska en annan man hade fått i huvet och de hade sprutat blod på wenna och ruben.
de hade alltså varit på akuten fram tills nu med norrmannen. som tur va hade inget hänt R o A! så vi åkte till båten som tog oss till koh tao. vi var helt utslagna och somnade i en enda stor hög på båten. fulla.. ja det kan man säga.

så det var full moon. det måste upplevas. det går inte att beskriva att vara där, barfota i sanden tillsammans med flera flera tusen andra folk, hög musik, bra stämning billiga drinkar och de bästa av allt...festen stänger aldrig! alla var målade från topp till tå och det var neon ljus överallt! men nu har jag gjort det... det räcker med en gång. oh damn va kul det var!

eftersom vi tappade bort varandra så många gåner denna natt så finns det nästan inga bilder där vi är samlade.


den ökända boston ben


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0