midsommar

hej hååå... nu ska vi se om jag kommer ihåg allt från midsommar. vi skulle iaf samlas vid 11... men jag och kim är mästare på att försova/tro att vi har mer tid/tappa bort nycklar, byxor u name it, så vi blev en aning sena. tror vi landade på Ki vid 12.45
då v ar det dags för lunchbuffé. fanns allt och lite till.

efter lunchen blev det vattenlek, vattenskoter, ring efter båt. det var mest killarna som stod för den sortens lek. det var inte tillräckligt varmt för att jag skulle ligga i och plaska...
vi tjejer koncentrerade oss på att göra midsommarkransar istället.
sen hjälptes killarna åt och resa midsommarstången. mycket fin och präktig må jag säga =)

sen blev vi indelade i lag. jag och daniel blev hellbud och vi vann tipspromenaden... YES vi är smartast! (patrik var också i vårt lag, men han kom senare)
efter det blev det 5 kamp, vi kanske inte var så vassa på grenar man behövde använda kroppen, men vi vann även klurighetstestet...eller vad man ska säga. mer än nöjd =)
sen blev det lite pause med jordgubbar, glass och sockerkaka som sarah hade gjort. kvällen fortsatte med lek, dans, massa prat. middag vid 22 om jag inte minns helt fel. grillspett, halloumi o sånt gott.
kvällens klant: JONN som tappade Gurras egengjorda gudomliga sallad i asfalten.

det var en mycket trevlig kväll, och alla hade fixat och trixat så mycket!!! superkväll!


haha jätteeeeeglad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0