måndag

hellooo... lättare sagt än gjort att hinna med det här kan jag säga. det är mycket att göra här nere. igår så var vi på kantouni hela förmiddagen. mamma, jag, jonas, tilde o lucas. pappa å nina var och fixade massa grejer, som att betala försäkringen på jonas&ninas moppe, va hos snickarn och beställde byrå osv.
vid lunch möttes vi hemma som vanligt.
sen la jag mig faktiskt och vilade några timmar. såg en rulle, blood out...tror jag den hette. ganska bra action.
vid 18.30 tog jag o mamma taxi in till stan och shoppade lite. det blev ringar, halsband, örhängen, babykläder och söta små babytofflor som emilia ska få av mig när jag kommer hem. man blir helt till sig när man går in i babybutiker, man vill känna och ha allt! grekiska små dock-klänningar...hahha med mycket rysch-pysch finns det något sötare?
jag hittade även en klänning jag ska ha på midsommar. en vit virkad spets. håller tummarna att det blår någolunda bra väder för att den är lite kort.
sen häslade vi på min vän Giorgio som är frisör. alltid lika snäll!
efter shopping turen mötte vi upp övriga i familjen på pizzaporto. äntligen!!! jag tog som vanligt min mexicana, utan bacon men med oliver. han känner igen mig, så han behöver knappt fråga. vi åt, drack, kollade på människor, pratade och hade en trevlig kväll.
jag avslutade med 3 parti backgammon med lucas innan jag gick och la mig.

så det var måndagen i korta drag!

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0