lördag

jag var helt död i lördags. låg i sängen till kl 15.00. sen bestämde jag mig för att gå upp och göra någonting roligt. sagt och gjort, jag, kim, gurra, jelena och tobbe drog till sthlm och gick på grönan. helt lagom med folk, eftersom sommarkrysset sändes så var det mest folk vid scenen. vi brydde oss mer om karusellerna och chokladhjulen.
men jag o gurra var tvungna att gå och titta när eric saade uppträdde. ooo vad jag gillar eric.
så åt vi middag vid vattnet, tacopizza som var så goood!
vi åkte de mesta...eller jag säger såhär: gurra och tobbe åkte ALLT, fattar inte hur det pallade...
när klockan började närma sig midnatt bagav vi oss hem. mätta och belåtna på alla plan. somnade direkt när vi kom hem. hade verkligen en toppendag! man känner sig verkligen som ett litet barn när man är på grönalund. sådär lycklig i hela kroppen =)

tyvärr hade jag inte min kamera med mig...  så ni får nöja er med dessa två.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0