grytvantar

fy tusan vilken trevlig kväll. satt på barolo i 4 h och bara skrattade åt allt och alla så jag har värk i hela magen och käkarna.
inte lika varmt som på halki men det var ok med filt.

just nu känner jag bara sådan ångest jag alltid får när jag kommer hem från en semester. TUR att jag är ledig imorgon. det känns som jag har 1000 grejer att göra på jobbet. jag vet att det inte är så farligt, men det känns bara så. tur att jag har sofi och alex =)

å jag saknar dig CECILIA! tack för världens bästa födelsedagsgift! vi fick bo i en svit på 2 våningar på ett hyperfint 5 stjärnigt hotell. kände mig verkligen som en prinsessa. guuud vad jag har fina vänner runt omkring mig.! tack igen cilla, kan alltid räkna med dig ;) vi ses igen i slutet av juli! då har vi semester tillsammans!

nu ska jag gå och lägga mig, funderar på att åka till sthlm imorgon. hälsa på syrran i hammarbyhöjden kanske.

hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0