en bra dag!

igår var jag ledig.
jag tog en efterlängtad sovmorgon, sen åkte jag och hämtade upp becca vid astra för att luncha på minako. sushi och massa skvaller. en bra början på dagen :)
vid 13-tiden åkte jag hem och mötte Kim som kom hem från jobbet.
vi uträttade lite olika saker, sen begav vi oss ut på mälarn med jonn och sandra. det blev vattenskoter till en trevlig klippa där vi solade och badade. pratade massa om framtiden, sandra hade med sig en frysväska full med cola och nötchilimixblandning. så där låg vi och glassade i solen till kl 19. det var riktigt skönt att åka skoter för det var inga vågor.
jonn och sandra åkte vidare för att möta upp hennes föräldrar. o jag o kim åkte hem, bestämde oss för att äta på barolo med jelena, tobbe, linda och martin. jag var sååå hungrig, så det blev en oxfilépasta. och såklart efterrätt!

29 juni - jag kommer minnas den dagen föralltid.

vill tacka min familj och vänner som ställer upp, lyssnar och peppar. det betyder mest! jag är så tacksam.
nä, nu blir det jobb, hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0