att åka eller inte åka...det är frågan

hej. jag har beslutsångest. som fan.
jag skulle kunna åka till grekland i morgon med min bror och hans familj. det skulle känns bra att blir lite ompysslad, sova ut och träffa mamma, pappa o wilma.
det funkar med jobbet. sofi, sofia och alex kan byta av, o jobba istället för mig.
minus:
jag missar midsommar med några timmar! landar på lördagsmorgonen 02,15, någon som vill hämta?!
jag får inte fira midsommar med min kille och vänner.
jag får åka hem själv, inte för att jag har några problem med båt från kaly till kos, flygplatstimmar och flyresan. jag har problem med att vara själv på arlanda och ta mig till bussen eftersom jag tänkte stå på långtidsparkeringen. eller ta taxi, så står jag säkert där på midsommarnatten och inte får en enda taxi. eller nån som e SKIT dyr.
what to do?

men vad känner jag?
så jäkla fjuttigt problem jag har va?

HJÄLP MIG NÅGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0