tisdagen

vilken dag! jobb först, sen åkte jag ut till enhörna och fixade med lite lampor. när jag kom hem var kim inte hemma, men han kom hem efter en stund med mat från grekiska kolgrillen och en bukett blommor. vi firade 1 månad + goda nyheter! åh nu är allt på plats. kan inte bli bättre.
så det blev mat framför allsång på skansen.
fick ett meddelande från emilia att hon hade blivit igångsatt. så jag låg och tänkte på henne hela kvällen o natten, först såg inte allt så bra ut och de skulle bli kejsarsnitt, men på något underligt sätt så klarade emilia av det och födde helt naturligt. 6 juli - 9 dagar före BF.
jag är så glad och stolt! kanske ska åka till sös och hälsa på imorgon kväll, eller så väntar vi till helgen då lilla familjen är hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0